Home » 4 deserturi sănătoase de toamnă

4 deserturi sănătoase de toamnă

Scris de: lifestyledecluj

Vremea e din ce în ce mai friguroasă, iar serile petrecute în casă cu un serial sau o carte și ceva de mâncare devin opțiunea cea mai bună. Dar ce ne facem dacă de fiecare dată ni se face poftă de ceva dulce? Alegem variantele din comerț cu mult prea mult zahăr? Dacă și tu preferi alternativele sănătoase, avem pentru tine 4 rețete rapide care te vor face să uiți de gustul dulciurilor care îți fac mai mult rău:

  1. Mousse-ul de cicocolată și avocado

Pentru cea mai simplă formă a rețetei ai nevoie de un avocado copt și o lingură de cacao. Evident, poți adăuga orice îndulcitor natural, lapte vegetal, curmale, migdale, cocos sau chiar esență de vanilie. Descoperă singur varianta care îți place cel mai mult și împărtășește-o și cu prietenii.

  • “Tiramisu” din rondele de orez

Înlocuiește clasicele pișcoturi cu rondele de orez expandat înmuiate în cafea, iar delicioasa cremă de mascarpone cu un iaurt grecesc îndulcit, iarăși, după propriul gust și după propria rețetă. Presară cacao, lasă-l la rece și savurează-l.

  • Chec cu ovăz

Pentru compoziție folosește 2-3 banane, o cană de lapte, scorțișoară, cacao, o cană de ovăz, îndulcitor după gust. Așază compoziția în tavă, adaugă nuci, afine, fulgi de migdale sau de cocos și dă totul la cuptor pentru 20-25 de minute.

  • Chipsuri din măr

Vei avea nevoie de mere pe care să le tai rondele, le condimentezi cu scorțișoară, le așezi în tavă și le dai la cuptor câte 10 minute pe fiecare parte. Ușor și gustos. 

Georgiana Rotariu

0 Comentariu
0

Related Articles

Lasă un comentariu

Acest site foloseste cookies . Vrem să ne asigurăm că esti ok cu politica noastră, dar poti opta sa nu fii. Sunt de acord Citeste mai multe

Privacy & Cookies Policy