Pe 8 iunie, Alexandru Negrea ajunge la Cluj cu cel mai nou curs al său: Strategia de marketing și comunicare în social media (workbook inclus).
Cui se adresează:
Cursul este gândit pentru oamenii care se ocupă direct de social media în companii și agenții, pentru freelancerii care implementează tactici de marketing și comunicare online, precum și pentru proprietarii de afaceri, oameni care urmează să lucreze cu furnizori de servicii de marketing/comunicare online și care vor să înțeleagă mai bine ce și cum să ceară de la acești furnizori.
Ce vei învăța la curs
1. Definirea unei strategii – de ce e importantă și cum dobândești abilitățile necesare pentru a construi o strategie eficientă de marketing și comunicare în social media;
2. Prezentarea template-ului interactiv de strategie (fiecare participant primește o copie și lucrăm împreună pe acest template, în timpul cursului);
3. Alegerea obiectivelor de marketing – discutăm despre obiectivele de trafic pe site, branding, capturarea de lead-uri, generarea de vânzări, schimbarea percepției publicului (sunt incluse aici modele de auditare pentru site și SEO de bază)
4. Construirea de personas pe baza unei formule de date demografice, platforme folosite, obiective, responsabilități și îngrijorări, care va fi și o parte importantă din baza planului de conținut;
5. Construirea unui plan coerent de conținut pentru companii, precum și recomandări de unelte necesare pentru a crea diferite tipuri de conținut – text, foto, video, visual, live video, podcast, story;
6. Stabilirea unui buget de marketing pe baza obiectivelor, cu ajutorul unui simulator de investiții și rezultate estimate (focus pe campaniile de facebook ads, dar cu aplicabilitate și în alte sisteme PPC);
7. Construirea de pâlnii de vânzare, de la cele mai simple și până la pâlnii complexe, cu mai multe campanii și tipuri de conținut în paralel. Modele incluse pentru mai multe tipuri de vânzare;
8. Trecem prin procesul de creare de campanii de facebook, de la cele mai simple, cu focus pe interesele utilizatorilor și până la campanii de remarketing de bază;
9. Tragem concluziile și stabilim care sunt următorii pași pentru a implementa strategia rezultată.
Obiectivul cursului:
La finalul acestui curs 100% practic, fiecare cursant va putea construi, pe baza unui template interactiv, o strategie coerentă de marketing și comunicare în social media – de la setarea obiectivelor, construirea de personas, stabilirea subiectelor și a planului de conținut, definirea bugetelor necesare pentru promovare și construirea de pâlnii de vânzare.
Cât costă?
Momentan, cursul este REDUS la prețul de 1.499,00 lei (+TVA), deci profitați!
„Am pregătit un curs 100% practic, fără slide-uri, fără discursuri plictisitoare. Câteva ore în care trecem împreună prin toate capitolele unei strategii, completând în același timp un model interactiv, astfel încât să te poți apuca de implementare imediat.”, a declarat Alexandru Negrea.
Participarea la curs se poate face prin plată directă AICI.