Home » Lili și Mihaela Hetea- MearDesign- două surori care vor să dea curaj clujencelor să iasă din ținutele basic prin creațiile lor îndrăznețe

Lili și Mihaela Hetea- MearDesign- două surori care vor să dea curaj clujencelor să iasă din ținutele basic prin creațiile lor îndrăznețe

Scris de: lifestyledecluj

De unde numele MearDesign? Când s-a lansat acest brand și ce reprezintă el?

Brandul MearDesign a apărut în 2018 și a fost o provocare să găsim un nume potrivit pentru noi, un nume pe care nu l-am mai întâlnit și totuși să fie și captivant. Am avut numeroase discuții pe subiectul acesta și am ajuns să ne decidem că ne dorim ca numele nostru să conțină cuvântul wear, din limba engleză. De acolo a fost doar un pic de creativitate, am folosit diferite fonturi, l-am scris de la dreapta la stânga, de sus în jos, să vedem cum ar arăta cel mai bine și într-un final am ajuns la wear dar cu W întors cu capul în jos. MearDesign, un nume original, diferit și, sperăm noi, captivant.

Cine sunt persoanele din spatele MearDesign și care sunt atribuțiile fiecăreia dintre voi?

În spatele brandului MearDesign ne aflăm noi două: Lili și Mihaela Hetea. Încă de la început am avut acest format, eu ocupându-mă de partea creativă și de producție, având și calificarea de tehnician croitor, iar sora mea Mihaela se ocupă de marketing și vânzări. 

Primul aspect pe care am căzut de acord încă de la început a fost că trebuie să ne păstrăm relația de familie înaintea acestui parteneriat. Bineînțeles că au fost și mai sunt momente dificile în care nu am reușit să diferențiem timpul pe care îl alocăm acestei afaceri și timpul pe care ni-l alocăm nouă, ca persoane și mai ales ca familie, dar ceea ce ne face să rezolvăm orice situație este faptul că știm foarte bine că amândouă iubim această afacere și ne dorim să avem succes; succesul nu va fi niciodată mai presus de relația noastră de surori. Am stabilit încă de la început atât atribuțiile și zonele în care excelăm, cât și unde mai avem de învățat. Încercăm tot timpul să discutăm detaliat ce facem, să venim cu follow-up pe acțiune, să ne setăm așteptările una de la cealaltă. Ne planificăm multe ședințe de brainstorming, schimbăm constant idei între noi și împărtășim totul astfel încât să reușim să cădem de acord pe deciziile finale așa încât să simțim că MearDesign merge în direcția pe care amândouă ne-o dorim.

Care e stilul abordat de voi?

Noi am încercat să abordăm o combinație între stilul casual și cel elegant, păstrând totuși foarte multă feminitate și tinerețe în creațiile noastre. Ne dorim ca piesele MearDesign să fie purtate de femeile de toate vârstele, care au curajul să fie diferite, să fie remarcate chiar și atunci când se duc la cumpărături. 

Femeile pe care le-am observat noi până acum preferă să poarte articole cât mai basic, poate din lipsa de timp și din siguranța că așa nu vor da greș, dar noi sperăm să le insuflăm un pic de curaj și odată ce vor încerca produsele MearDesign vor vedea că e la fel de simplu să te îmbraci și modern dacă ai niște produse mișto. Încercăm să oferim clientelor noastre opțiunea de Effortless styling, adică stil fără pic de efort, doar folosind produsele noastre.

Cui se adreseaza brandul?

Ne adresăm femeii moderne, cu spiritul tânăr, care recunoaște și apreciază calitatea și e dispusă să plătească pentru a avea produse pe care nu le găsește oriunde. Vârsta pentru noi este doar un număr și nu ar trebui să ne oprească din a purta ceva un pic mai colorat sau cu un model mai îndrăzneț. Chiar recent ne-a fost confirmat acest lucru, la unul din târgurile unde am participat în această vară, având ca bestseller vesta scurtă reversibilă, iar achizițiile au fost făcute de femei de 25, 35, 45 de ani, lucru care ne-a bucurat foarte mult.

Pe când o nouă colecție? La ce lucrați momentan?

Am început deja să ne pregătim pentru sezonul de toamnă-iarnă 2021-2022 și lucrăm de zor să avem toate produsele gata de prezentat când vor începe evenimentele offline. Noi nu pregătim colecții care cuprind 30-40 de articole, ci lucrăm foarte mult în serii limitate, în colecții capsulă și mini-colecții, astfel să putem oferi clientelor noastre avantajul de a purta obiecte vestimentare unicate.

Spuneți-ne care e ultima întâmplare funny legată de brand?

Desigur. Chiar recent ne-au contactat 2 cliente care își doreau să achiziționeze din nou un shopping bag de la noi, povestindu-ne același lucru – că shopping bag-ul cumpărat ințial le-a fost confiscat de mamele lor fără drept de apel. Ni s-a părut amuzant pentru că au fost 2 persoane din 2 orașe diferite care ne-au sunat în aceeași zi, dar ce ne-a bucurat foarte mult a fost deschiderea pe care au avut-o și mamele lor în a nu mai folosi pungi de plastic și a le înlocui cu shopping bag-urile noastre.

Unde vă pot gasi clienții?

Momentan suntem doar online, pe Facebook, Instagram și, desigur, pe site-ul nostru www.meardesign.com. Pe partea offline am avut câteva cliente care au vrut să vină la atelierul nostru, sau pe care le-am vizitat noi, aici în Cluj-Napoca. Planul nostru este, desigur, să fim prezente la cât mai multe evenimente offline, pentru a putea să fim mai aproape de clientele noastre.

Dacă cineva își dorește o piesă vestimentară văzută pe internet, reproduceți acel obiect vestimentar sau rămâneți fidele stilului vostru?

Nu reproduc obiecte vestimentare găsite pe internet. Totuși realizez că atunci când vine o clientă cu o anumită cerere, aceea a fost inspirată de pe internet și atunci încerc la o primă întâlnire să îi definesc stilul și să înțeleg exact nevoile acesteia. Pe urmă le creionez un alt model cu amprenta MearDesign, astfel încât acel obiect vestimentar să i se potrivească atât corpului, cât și stilului său.

Cum vi se pare că se îmbracă clujencele în general? Au stil sau mai au de învățat?

Cu siguranță mai este loc de îmbunătățit și ceea ce am și observat în interacțiunile cu clientele din Cluj a fost că ele preferă lucrurile foarte simple și sunt reticente în ceea ce privește a purta o piesă statement. Ni se pare că în general este un stil foarte unitar printre clujence, se poartă cam același stil. Noi sperăm ca pe viitor să le vedem purtând din ce în ce mai mult articole vestimentare inedite, atât de la MearDesign, cât și de la ceilalți designeri din Cluj.

Care vi se pare cea mai bine îmbrăcată vedetă și cea mai prost îmbrăcată vedetă?

Mie îmi place foarte mult de Alexandra Ungureanu și cred că ea se îmbracă foarte bine, are un stil care transmite foarte multă emoție, folosește cu curaj multe accesorii și culori îndrăznețe. Aș spune că ea este cea mai bine îmbracată vedetă.

În partea opusă aș spune că Oana Zăvoranu are un stil passe, ea încă folosește blugi cu talie joasă, decolorați, colanți etc. Este o femeie cu trăsături frumoase și ar putea să încerce să-și actualizeze stilul vestimentar.

0 Comentariu
0

Related Articles

Lasă un comentariu

Acest site foloseste cookies . Vrem să ne asigurăm că esti ok cu politica noastră, dar poti opta sa nu fii. Sunt de acord Citeste mai multe

Privacy & Cookies Policy